Prastari kralj živil ali po domače kar česen

Če želite živeti bolj živahno in daljše življenje, si oskrbujte celice s česnom, ki že skoraj pet tisoč let velja za napoj mladosti. V stroku česna je najmanj štiristo snovi, med njimi veliko antioksidantov, ki varujejo celice pred poškodbami in vse telo pred prezgodnjim staranjem.

Varovalna moč česna je odvisna od velikosti stroka in od zemlje na kateri je rasel. Česen, ki raste na zemlji, bogati s selenom, vsebuje veliko tega materiala, kar še poveča česnov učinek proti prezgodnjemu staranju. 

Zakaj bi moral biti česen na vsakodnevnem jedilniku;

  • spodbuja imunske funkcije
  • znižuje visoki holesterol približno tako uspešno kor zdravila na recept
  • redči kri in preprečuje nevarne krvne strdke
  • varuje možgane pred izgubljanjem spomina, zmanjševanjem umskih sposobnosti in sposobnosti za učenje

Surov ali kuhan česen?

Surov strt česen vsebuje veliko alicina, snovi, ki daje česnu značilen vonj in močno antibakterijsko delovanje. Kuhanje in trtje česna učinek spremenita. Kuhan in razdišavljen česen nima veliko alicina in nima skoraj nobene protibakterijske ali antivirusne aktivnosti. Surov nasekljan česen je bolj učinkovit kot antibiotik. 

Nadaljuj z branjem
Left Nadaljuj z nakupovanjem
Tvoje naročilo

V košarici nimaš še nobenega izdelka